Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 28 maart 2018

KKT - Licht turquoise en moster geel

Hoi allemaal,

Daar was ik weer, het is weer de laatste woensdag van de maand en dat betekend een kaartje voor het KleurenKaartTeam en dit keer zijn het de kleuren licht turquoise en mosterd geel. Ik vond het een lastige kleurencombinatie, maar ik dacht er wel gelijk aan om een kaartje met een strandthema te maken. Zo gezegd zo gedaan. En dit is het resultaat.


Het DP is van craftsensation
het plaatje is van Syta
en de mallen zijn van Ali, gestansd uit mosterd geel papier.

Fijne woensdag nog!





28 opmerkingen:

  1. Leuk, Grietje! Ik hoop dat het snel strandweer wordt :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg zin in de zomer met jou zomerse kaart. Mooi geworden. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu geen strandweer met de regen die hier ferm uit de lucht valt...
    Mooi kaartje voor het KKT!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk strandkaartje Grietje!!
    Ik heb al wel zin in de zomer.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja een beetje zomers sfeertje kunnen we goed gebruiken! leuke kkt kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke zomerse kaart Grietje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het zal vandaag toch wel iets te koud zijn om op het strand te gaan wandelen, helaas... hopelijk volgende week beter tijdens de vakantie.
    leuk kaartje is het zeker en vast geworden zo,
    fijn dat je er weer bij was deze maand !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed geschoten strandtafereeel, alhoewel het weer je op Ijsland denkt. Maar het wordt beter. Nog een weekje met regen en dan .......
    Geloven .... of eert zien.
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijk kaartje Grietje, de zomer is in zicht . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie strand kaart Grietje,
    Leuke stansjes en heel mooi papier,
    Ansx nu

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een lastige kleurencombinatie, maar je resultaat is prachtig!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een echt zomers kaartje! Leuk gedaan in de kleuren van het KKT! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart en ik ben gek op strand kaartjes. Zelf dacht ik een voorjaarskaartje maar is toch even iets anders geworden. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke zomerse kaart, daar krijg je zin in met al die regen.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van zo’n kaartje krijg je alleen maar zin in de zon en de zomer. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk s'zomers kaartje Grietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met die vuurtoren en het plaatje. Past perfect bij elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel zomers Grietje en helemaal in de KKT kleuren.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben ineens je nieuwe volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke, zomerse kaart in de KKT kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke zomerse kaart in de gevraagde kleurtjes!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Grietje,

    Door verbouw-perikelen is mijn reactie wat later dan voorzien. Maar toch doe ik flink de hele ronde nog...

    Jij maakte lekker een zomerse kaart in de kleuren van het KKT! Leuk om naar uit te kijken!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen